Blog

Jak skutecznie połączyć sprzedaż w Marketplace z własnym sklepem online

Jak skutecznie połączyć sprzedaż w Marketplace z własnym sklepem online? Poznaj sprawdzone metody!

Marketplace można śmiało porównać do dużego wirtualnego sklepu, w którym wiele osób nie tylko oferuje, ale również sprze...

Dowiedz się więcej

Konkurencja dla ChatGPT? Google uruchamia narzędzie Bard

Na początku 2023 roku firma Google ogłosiła, że uruchamia nową usługę – Bard. To czat, który jest częścią ekosystemu Goo...

Dowiedz się więcej
Long tail w pozycjonowaniu czyli czym jest dlugi ogon i jak sie go stosuje

Long tail w pozycjonowaniu, czyli czym jest długi ogon i jak się go stosuje?

Oczywistą rzeczą jest, iż właściciele sklepów internetowych chcą promować własne strony w taki sposób, aby były odwiedza...

Dowiedz się więcej
Moje opinie Google – jak je sprawdzić

Moje opinie Google – jak je sprawdzić?

Wyszukiwarka Google jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie. Dodatkowo wraz z rozwojem nowoczesnych tec...

Dowiedz się więcej
Nazwa domeny a pozycjonowanie – o czym warto pamiętać

Nazwa domeny a pozycjonowanie – o czym warto pamiętać?

Planujesz zakupić domenę i zarazem chcesz, aby wpłynęła ona korzystnie na pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Chc...

Dowiedz się więcej
Porzucony koszyk w sklepie internetowym – co można z nim zrobić

Porzucony koszyk w sklepie internetowym – co można z nim zrobić?

Można śmiało stwierdzić, iż praktycznie każdy właściciel sklepu internetowego z branży e-commerce doświadczył zjawiska t...

Dowiedz się więcej
Remarketing dynamiczny

Remarketing dynamiczny – co to jest?

Zastosowanie remarketingu w reklamach pozwala ratować problem, jaki związany jest z porzuconymi koszykami w sklepach int...

Dowiedz się więcej
Strona na WordPressie – ile kosztuje

Strona na WordPressie – ile kosztuje?

Ostateczny koszt strony internetowej zaprojektowanej w oparciu o najpopularniejszy system do zarządzania treścią – CMS W...

Dowiedz się więcej
Znacznik title – czym jest, do czego służy i jak wpływa na SEO

Znacznik title – czym jest, do czego służy i jak wpływa na SEO?

Choć często niepozorny, niezauważalny i lekceważony, jednak pojawia się w zakładce okna przeglądarki oraz w wynikach wys...

Dowiedz się więcej
SWL (system wymiany linków) – czy to jeszcze działa?

SWL (system wymiany linków) – czy to jeszcze działa?

Czy wiesz, że systemy wymiany linków, czyli SWL swego czasu były bardzo często wykorzystywane przy pozycjonowaniu stron ...

Dowiedz się więcej
Scraping w SEO – czym jest

Scraping w SEO – czym jest?

W poniższym artykule wyjaśnijmy nie tylko pojęcie scraping, ale również przedstawimy popularne zastosowanie tej techniki...

Dowiedz się więcej
Plik robots.txt – do czego służy

Plik robots.txt – do czego służy?

Czy wiesz, że plik robots.txt stanowi obecnie jedno z kluczowych rozwiązań jakie wykorzystywane są przez webmasterów ora...

Dowiedz się więcej
Darmowa konsultacja