Blog

Osierocone strony www

Osierocone strony www i ich wpływ na SEO

Podstrony niepowiązane z resztą witryny, znane jako strony osierocone, stanowią znaczący problem dla SEO, ponieważ nie p...

Dowiedz się więcej
Query Deserves Freshness

Query Deserves Freshness w SEO – kiedy jest istotne?

Algorytm Google "Znaczenie Świeżości Treści" (Query Deserves Freshness, QDF) pełni istotną rolę w rankingu stron interne...

Dowiedz się więcej
Click Collect

Click & Collect w handlu elektronicznym – mechanizm działania

Handel wielokanałowy (omnichannel) radykalnie zmienia oblicze zakupów, oferując konsumentom innowacyjne, szybkie i wygod...

Dowiedz się więcej
Aplikacje progresywne PWA

Aplikacje progresywne (PWA) – jakie korzyści dla biznesu?

Zastanawiając się nad technologią Aplikacji Progresywnych (PWA), warto rozważyć ich rosnącą popularność wśród przedsiębi...

Dowiedz się więcej
SMO - promocja witryny w mediach społecznościowych

SMO – przystosowanie witryny do promocji w social mediach

Optymalizacja dla mediów społecznościowych, znana również jako SMO (Social Media Optimization), dotyczy procesu dostosow...

Dowiedz się więcej
Graf wiedzy Google

Graf wiedzy Google – rewolucja w dostępie do informacji

Google nieustannie wprowadza innowacje, aby ulepszać swoją wyszukiwarkę, oferując użytkownikom narzędzia zarówno wspiera...

Dowiedz się więcej
Payday loan

Jak skutecznie ochronić się przed Payday Loan?

W kontekście optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO), często skupiamy się na najbardziej rozpozna...

Dowiedz się więcej
Strategie marketingowe dla małych firm

Strategie marketingowe dla mniejszych firm

Każda skuteczna strategia marketingowa dla firm, zwłaszcza tych o ograniczonych zasobach finansowych, wymaga starannie p...

Dowiedz się więcej
Złośliwy kod na stronie

Złośliwy kod na witrynie – jak go znaleźć?

Prowadzenie działalności online wymaga nie tylko strategicznego planowania, ale również zapewnienia bezpieczeństwa stron...

Dowiedz się więcej
Google Koliber

Google Koliber – co to jest?

Google ciągle rozwija i udoskonala algorytmy, by ulepszyć funkcjonalność swojej wyszukiwarki. Znaczącym punktem zwrotnym...

Dowiedz się więcej
Treści video na platformach społecznościowych

Inwestycje w treści wideo na platformach społecznościowych – czy to się opłaca?

Z każdym rokiem można dostrzec coraz większą rolę treści wideo w świecie mediów społecznościowych. Internauci poświęcają...

Dowiedz się więcej
Automatyzacja meta opisów

Automatyzacja meta opisów dla stron internetowych

Czy wiesz, że obecnie meta opisy odgrywają kluczową rolę w optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO...

Dowiedz się więcej
Darmowa konsultacja