PrestaShop Pomoc Techniczna

Profesjonalne wsparcie i kompleksowe usługi e-commerce. Oferujemy niezawodną pomoc dla wszystkich wersji sklepów internetowych PrestaShop. Wybierz szybkie, fachowe i bezpieczne usługi!

Proponujemy:

  • wsparcie programistyczne dla sklepów online
  • jednorazowy pakiet godzin/ stałe wsparcie programistyczne
  • współpraca z doświadczonymi ekspertami – programistami
  • pomoc specjalistów marketingu oraz e-commerce – wsparcie techniczne sklepów internetowych PrestaShop

Profesjonalna obsługa PrestaShop

Oferta COOLONE to przede wszystkim:

  • wykonywanie wszelkich aktualizacji w Twoim sklepie internetowym PrestaShop
  • aktualizacje starszych wersji Presta do najnowszej wersji
  • optymalizacja e-sklepu, zarówno pod kątem technicznym, UX, SEO oraz każdym innym
  • naprawa ewentualnych błędów sklepie PrestaShop
  • wykrywanie oraz diagnoza problemów w zakresie działania sklepu oraz likwidacja błędów
  • sprawdzenie hostingu, pomoc i wsparcie podczas przenoszenia na lepiej dopasowany serwer
  • instalacja modułów/ zaprojektowanie modułu dostosowanego do Twoich indywidualnych potrzeb
  • aktualizacja sklepu o nowe funkcje
  • prace związane z przyśpieszeniem działania sklepu
  • prace mające wpływ na rozwój Twojego sklepu internetowego
  • gdy zajdzie taka potrzeba konsultacje ze specjalistami z zakresu e-commerce oraz marketingu

Pomoc techniczna PrestaShop – usługi dopasowane do Twoich potrzeb

W oparciu o wieloletnie doświadczenie i zdobytą wiedzę, zdajemy sobie sprawę, że pomoc techniczna w sklepie online może być potrzebna nie tylko czasami, ale również stale. Wynika to nie tylko z konieczności naprawy błędów, dokonywania aktualizacji, ale również bycia na bieżąco oraz rozwijania biznesu. Właśnie dlatego nasza oferta została odpowiednio przygotowana – możesz wybrać, czy wykupisz tylko jednorazowo określoną ilość godzin pracy programisty czy współpracę stałą. Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz rozwiązanie najlepsze dla siebie. Co istotne? Pierwsze kilkanaście godzin prac w pierwszym miesiącu naszej współpracy objętych jest Gwarancją Satysfakcji.

PrestaShop – pakiet godzin

PrestaShop – pakiet godzin

W zależności od życzenia Klienta, jeszcze przed przygotowaniem kosztorysu przeprowadzamy wywiad, podczas którego tworzona jest specyfikacja sklepu. Na tym etapie ustalane są wymogi estetyczne i funkcjonalne, które obejmują konieczne do wdrożenia gotowe moduły bądź specjalne oprogramowanie. Ponadto, określany jest również zakres integracji systemu e-commerce z innymi zewnętrznymi źródłami danych takich jak: hurtownie, czy serwisy transakcyjne.

Pakiet godzin to usługa, która obejmuje co najmniej 16 godzin pomocy technicznej jaka wykonywana jest przez doświadczony zespół techniczny. Jeżeli chodzi o godziny, wykupujesz je jednorazowo a następnie wykorzystujesz na ustalone wcześniej prace, których wymaga Twój sklep online.

Drobne, mniejsze zadania – jak przebiega proces?

  • wstępna ocena
  • wycena zlecenia
  • płatność
  • realizacja w ciągu 14 dni

Większe, skomplikowane zadania – jak przebiega proces?

  • wstępna ocena
  • płatność za stadium wykonalności
  • studium wykonalności z wyceną
  • akceptacja wyceny
  • płatność za zlecenie
  • realizacja w ciągu 14 dni
PrestaShop – pakiet godzin wsparcia technicznego
COOLONE – pakiet godzin pomocy technicznej – jakie są zasady współpracy?

COOLONE – pakiet godzin pomocy technicznej – jakie są zasady współpracy?

  • realizacja zlecenia w uzgodnionym wcześniej terminie
  • rozliczenie w oparciu o rzeczywisty czas w modelu Time & Materials
  • raport zawierający końcowe podsumowanie – w raporcie znajduje się dokładny opis zrealizowanych prac oraz rozliczenie godzin
  • pomoc, wsparcie i opieka dedykowanego koordynatora, co stanowi gwarancję stałej kontroli nad sytuacją
  • na początku współpracy stawka jak dla stałych Klientów
  • Gwarancja Satysfakcji – jeżeli Twoje oczekiwania nie zostaną spełnione, możesz być pewien, że zwrócimy Ci koszty naszych prac. Co istotne? Gwarancja obejmuje prace do 20 godzin.

Stała pomoc i wsparcie PrestaShop

Korzystając z naszej oferty pomocy i wsparcia, ustalisz indywidualną ilość godzin, którą każdego miesiąca programiści PrestaShop będą mieli do Twojej dyspozycji. To na co dokładnie je wykorzystasz zależeć będzie wyłącznie od Twoich indywidualnych potrzeb. Pamiętaj, że to Ty sam decydujesz i zlecasz nam zadania lub Twój opiekun, koordynator proponuje rozwiązania, których celem jest rozwój Twojego e-sklepu.

Stała pomoc i wsparcie PrestaShop
Rozpoczęcie współpracy – jak wygląda?

Rozpoczęcie współpracy – jak wygląda?

  • w pierwszym tygodniu następuje uzgodnienie warunków oraz podpisanie umowy
  • w 2 tygodniu przedstawiamy Tobie koordynatora, rozpoczynamy onboarding oraz ustalamy kolejkę wykonywania zadań
  • w 3 tygodniu następuje realizacja pierwszych wyznaczonych zadań

Jak współpracujemy w ramach stałego wsparcia programistycznego?

  • umowa na czas nieokreślony – okres wypowiedzenia do końca bieżącego miesiąca. Naszym priorytetem jest to, abyś został z nami nie tylko dlatego, że nie masz innego wyjścia, ale dlatego, że jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług
  • natychmiastowa pomoc – możesz być pewien, że nigdy nie zostawimy Cię bez pomocy, zwłaszcza w nagłych sytuacjach. Staramy się najbardziej jak możemy, aby Twój sklep internetowy sprzedawał bez żadnych zakłóceń i przerw
  • ta sama stawka godzinowa obowiązuje dla zadań ekspresowych, jak i standardowych
  • otrzymujesz stały kontakt mailowy oraz telefoniczny ze swoim opiekunem
  • masz stały dostęp do statusu prac – Twój indywidualny koordynator zawsze przekazuje Ci bieżące informacje na temat projektu oraz udziela odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania
  • rozliczenie odbywa się w modelu Time & Materials – w oparciu o rzeczywisty czas, jaki został poświęcony na wykonanie pracy
  • każdego miesiąca otrzymujesz od nas raporty ze szczegółami – wiesz z dużą dokładnością ile godzin poświęciliśmy na prace nad konkretnymi zadaniami. Cały projekt oraz opłacone godziny masz pod kontrolą
  • płatność za cykl rozliczeniowy następuje po jego zakończeniu – rozwiązanie, dzięki któremu nie płacisz za nic z góry
  • w przypadku niewykorzystanych godzin przechodzą one na kolejne miesiące, dzięki czemu nie musisz martwić się, że przepada coś za co zapłaciłeś

Obsługa sklepu internetowego PrestaShop – zadanie na próbę

Nim nawiążesz z nami stałą współpracę, możesz sprawdzić jak pracujemy. Wystarczy, że zlecisz nam zadanie na próbę.

Jak przebiega proces?

Drobne zadania

  • wstępna ocena
  • wycena
  • płatność
  • realizacja w ciągu 14 dni

Skomplikowane zadania

  • wstępna ocena
  • płatność za stadium wykonalności
  • stadium wykonalności z wyceną
  • akceptacja wyceny
  • płatność za zadanie
  • realizacja w ciągu 14 dni
Jak współpracujemy w ramach stałego wsparcia programistycznego?
Zasady w ramach zadań programistycznych na próbę

Zasady w ramach zadań programistycznych na próbę

  • Gwarancja Satysfakcji – w przypadku niespełnienia Twoich oczekiwań zwracamy koszty naszych prac/ gwarancja obejmuje prace do 20 godzin
  • zadania wykonane w określonym czasie
  • rozliczenie według rzeczywistego czasu w modelu Time & Materials
  • raport, który podsumowuje wykonane prace – szczegółowy i precyzyjny opis wykonanych prac oraz rozliczanie godzin
  • opieka dedykowanego koordynatora
  • na początku współpracy stawka jak dla stałych Klientów

Programista PrestaShop – sprawdź z kim będziesz współpracować

Stawiając na COOLONE będziesz współpracować z zespołem doświadczonych programistów, takich jak deweloperzy posiadający wieloletnie doświadczenie. Priorytetem dla nas jest zdobyta wiedza, zarówno pod kątem programowania, jak i koordynowania działań. Dodatkowo, do Twojego e-sklepu zostanie przydzielony indywidualny programista, który będzie wspierany przez cały nasz zespół. To świetne rozwiązanie, dzięki któremu będziesz mógł liczyć na wiele korzyści:

  • będziesz mieć do dyspozycji wiedzę i doświadczenie wielu osób. Nasza ekipa ekspertów ściśle ze sobą współpracuje oraz konsultuje i dzieli się cenną wiedzą, co jest bardzo ważne, szczególnie w skomplikowanych zleceniach
  • w przypadku urlopu bądź choroby programisty nie musisz martwić się o przerwę w pracach. Zawsze układamy harmonogram tak, aby koledzy mogli zastąpić nieobecną osobie w razie nieprzewidzianej sytuacji
  • pracuje dla nas liczny zespół ekspertów, dzięki czemu w przypadku odejścia któregoś z nich pozostali przejmują jego pracę. Innymi słowy, nigdy nie zostawimy cię samemu sobie. Nie będziesz musiał przeprowadzać rekrutacji ani martwić się, że Twój sklep internetowy będzie bez opieki
  • jeżeli dojdzie do nagłej awarii w Twoim sklepie online, niezależnie od pory dnia bądź nocy zawsze mamy do dyspozycji cały zespół, co gwarantuje szybką i sprawną naprawę usterki
  • COOLONE to także indywidualni koordynatorzy, którzy kontrolują i czuwają nad przebiegiem prac oraz są w stałym kontakcie z Klientem

Gwarantujemy, że współpraca z nami się opłaca. Nie zastanawiaj się, dłużej zapoznaj się z naszą ofertą – napisz do nas i przetestuj nas już dziś. Nic nie ryzykujesz a możesz wiele zyskać. Zapraszamy!

Darmowa konsultacja