Poznaj skuteczne metody promowania witryny!

Poznaj skuteczne metody promowania witryny

Poznaj skuteczne metody promowania witryny!

5/5 - (1 głos/ów)

Na Twojej stronie internetowej spada liczba odwiedzin? Zadajesz sobie pytanie- dlaczego tak się dzieje i co jest powodem? Najpewniej oznacza to, że zbyt mało czasu poświęcasz na reklamę. Bardzo możliwe, że dotarłeś do szczytu popularności bądź doszło już nawet do przesytu u Twoich stałych odbiorców. W tej sytuacji koniecznie musisz trafić do nowych internautów, a pomoże Ci w tym dobra i skuteczna reklama. Przeczytaj poniższy poradnik a dowiesz się, jak promować stronę www!

Dzisiaj do wyboru masz wiele rozwiązań, które sprawią, że staniesz się lepiej widoczny, trafisz do konkretnej grupy docelowej a co najważniejsze zobaczysz wzrost konwersji. Choć największe korzyści przynoszą te, które wymagają sporej inwestycji, jednak na własną rękę też możesz wykonywać wiele różnych zadań. Sprawdź to już dzisiaj od czego warto zacząć!

Promocja strony internetowej – 5 skutecznych sposobów

Blog

Prowadząc bloga na swojej witrynie należy zadbać przede wszystkim o to, aby umieszczane na nim treści były merytoryczne, zgodne z tematyką strony oraz bogate w odpowiednie frazy kluczowe. Blog to jeden z największych atutów wynikających z posiadania własnej strony, dlatego warto z niego korzystać już od samego początku istnienia witryny. Co więcej? Pamiętaj o systematycznym udostępnianiu atrakcyjnych dla odbiorców tekstów. Ponadto, powinieneś umieścić w nich długi ogon lub inne frazy kluczowe. To świetne rozwiązanie, dzięki któremu nie tylko zainteresujesz lojalnych użytkowników, ale pozyskasz nowych z wyszukiwarki Google.
Należy zaznaczyć, że budowanie pozycji eksperta to skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi Klientów, potwierdzenie swojej wiedzy i doświadczenia, a co najważniejsze reklamowanie marki. Co istotne? Nie musisz ograniczać się do pisania artykułów tylko na swojej stronie. Doskonałym pomysłem są też wpisy na innych stronach internetowych, zwłaszcza jeśli są wartościowe i atrakcyjne dla wyszukiwarki. Dzięki temu nie tylko zwiększysz widoczność w internecie, ale otrzymasz mocny link zewnętrzny.

Media społecznościowe

Kolejnym bardzo dobrym pomysłem na promowanie strony internetowej są konta w mediach społecznościowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz zyskać naprawdę wielu odbiorców! Aczkolwiek ważne jest to, aby zbudować czytelny profil, dodać zdjęcia, uzupełnić wszystkie informacje a także regularnie publikować wpisy (szczególnie, jeśli posiadasz swój fanpage). Tym sposobem zyskasz możliwość łatwego i szybkiego udostępniania informacji, oceniania Twojej firmy, zdobędziesz cenne opinie a dodatkowo udoskonalisz proces składania zamówień. Ponadto, samodzielnie możesz moderować oraz dbać o rozwój swojego profilu w social mediach.
Ważne! Pamiętaj, zanim zaczniesz prowadzić konto w mediach społecznościowych, uzupełnij swoją wiedzę na ten temat, ponieważ może to być trudniejsze, niż Ci się wydaje.

Newsletter

Newsletter to kolejny świetny sposób na promocję witryny. Co jest dowodem jego skuteczności? To przede wszystkim dobrze zaplanowany e- mail marketing, który ciągle przypomina odbiorcom o Twojej ofercie. Jednak, wymaga ona również sporego poświęcenia i zaangażowania, wiedzy i doświadczenia oraz wykorzystania pomocnych informacji. Staraj się o tym pamiętać, gdyż w innym przypadku Twoje wiadomości zostaną potraktowane przez użytkowników jako SPAM bądź w ogóle do nich nie dotrą.

A więc, jak skutecznie wykorzystać e- mail marketing? Po pierwsze powinieneś zbudować bazę danych. W tym celu możesz wykorzystać okna pop-up lub zaproponować upominek w zamian za zapisanie się do newslettera np. kod rabatowy. Zadbaj o to, aby treści zawarte w wiadomości były nie tylko przydatne i merytoryczne, ale także czytelne i krótkie. W wiadomościach możesz też umieścić link do nowych artykułów. Poza tym, duże znaczenie ma też częstotliwość wysyłanych e- maili. Najlepszym rozwiązaniem jest wysyłanie wiadomości raz w tygodniu, określonego dnia o jednej, ustalonej godzinie.

Pozycjonowanie

Wyszukiwarka Google to klucz do sukcesu Twojej firmy! Jednak, aby tak się stało, na samym początku musisz odpowiednio zadbać o to, aby odbiorcy znaleźli i wybrali Ciebie, a nie konkurencję. W tej sytuacji z pomocą przychodzi skuteczne pozycjonowanie. Dzięki profesjonalnym działaniom zdobędziesz pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google, co zwróci uwagę użytkowników a zarazem zachęci ich do wyboru właśnie Twojej oferty.

Warto zaznaczyć, że efekty pozycjonowania mogą być naprawdę bardzo duże! Aczkolwiek, utrzymanie dobrego poziomu bez posiadania odpowiedniej wiedzy może być bardzo trudne, gdyż wymaga to regularnej i systematycznej pracy. Pierwsze widoczne efekty powinieneś dostrzec już po kilku miesiącach.

Kampania w Google Ads

Mimo, że kampania Google Ads nie gwarantuje trwałych rezultatów, jednak są one bardzo szybkie. Ponadto, dzięki niej możliwe jest wypromowanie określonej kategorii bądź produktu, a nie całej witryny. Choć zaleca się uwzględnienie kampanii w planie marketingowym, jednak nie warto stawiać wyłącznie na nie. To o czym warto pamiętać, to przede wszystkim różnica w cenach za konkretne słowa kluczowe. Otóż, przedział jest bardzo szeroki- od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych za kliknięcie. Jedyne co musisz zrobić, to określić swój dzienny budżet, a ten sposób reklamy przyniesie Ci mnóstwo korzyści!

5/5 - (1 głos/ów)