Czy kiedykolwiek chciałeś stworzyć fanpage na Facebooku? Fanpage na Facebooku może być korzystny dla Twojej firmy. Jednak stworzenie go od podstaw może być ogromnym zadaniem. Ten wpis przeprowadzi Cię przez kolejne etapy tworzenia fanpage na Facebooku.
Jeśli znasz już Facebooka, to wiesz, że jest to miejsce, w którym ludzie łączą się ze sobą i dzielą się informacjami. Facebook umożliwia założenie konta prywatnego za darmo. Możesz także tworzyć strony dla firm lub organizacji, co będziemy przedstawiać w tym samouczku.
Tworząc stronę dla swojej firmy lub organizacji, upewnij się, że nazwa jest czymś, co ludzie rozpoznają jako należące do Ciebie. Powinna ona Cię identyfikować. Jeśli ktoś wyszuka nazwę Twojej firmy i znajdzie ją na Facebooku, będzie mógł tam również znaleźć wszystkie Twoje informacje. Upewnij się, że wszystko jest aktualne i dokładne, aby ludzie nie byli zdezorientowani żadną z informacji, które znajdą podczas wyszukiwania nazwy Twojej firmy w Internecie!
To ważne a wręcz kluczowe, aby być prawidłowo rozpoznawanym i wyszukiwanym.
Aby rozpocząć tworzenie Fanpage na FB, potrzebujesz konta na Facebooku. Jeśli jeszcze go nie masz, odwiedź www.facebook.com i postępuj zgodnie z instrukcjami rejestracji. Jeśli masz już konto na Facebooku, zamiast tworzyć nowe konto od zera, możesz podać swój adres e-mail i hasło, aby się zalogować.
Co ważne, fanpage na Facebooku możesz założyć na dwa sposoby. Możesz założyć go na własnym koncie prywatnym, a także utworzyć stronę FB. Pierwsze rozwiązanie polecane jest jeśli chcemy promować markę osobistą i bardziej chcemy funkcjonować jako osoba. Druga opcja czyli zakładanie strony – fanpage na Facebooku jest dedykowany dla marek, które mogą np. z jednego konta prywatnego obsługiwać kilka stron.
1. Wejdź na Facebook.com a następnie wybierz opcję “Utwórz nowe konto”.
2. Podaj dane osobowe, hasło i pytanie zabezpieczające, które są łatwe do zapamiętania dla Ciebie, ale trudne do odgadnięcia dla innych. Te dane będą Ci potrzebne później, jeśli kiedykolwiek zapomnisz hasła lub zechcesz je zmienić.
3. Wprowadź swoją datę urodzenia, wybierz płeć i wybierz swój kraj z rozwijanego menu, które pojawi się poniżej. Ten krok jest opcjonalny, jeśli chcesz, aby ludzie wiedzieli, gdzie mieszkasz.
4. Wprowadź adres e-mail, który nie jest powiązany z innym kontem na Facebooku, aby otrzymywać ważne alerty dotyczące bezpieczeństwa dotyczące Twojego konta.
5. Zapoznaj się z warunkami korzystania z usługi i polityką prywatności Facebooka, a także opcjonalnie wybierz ustawienia niestandardowe.
Gdy masz już konto na Facebooku, a chcesz założyć profil marki jako nową stronę, należy wykonać Nieco inną sekwencję.
1. Wejdź na Facebook.com i zaloguj się.
2. Kliknij Menu i Strony na lewym pasku nawigacji, a następnie kliknij Utwórz stronę w górnym rogu ekranu.
3. Wprowadź nazwę swojej strony i kliknij Kontynuuj.
4. Wybierz kategorię z menu rozwijanego, a następnie ponownie kliknij Kontynuuj, aby kontynuować dodawanie pierwszego posta do nowej strony na Facebooku!
5. Dodaj opis o marce. W tym miejscu powinieneś krótko opisać swoją markę, a także fanpage. Jest to zwięzłe przedstawienie naszej firmy, a także tego co chcemy robić na Facebooku. Należy pamiętać, iż opis jest ważnym miejscem pod kątem SEO i wyszukiwarki wewnętrznej na Facebooku. Tworząc zatem opis, należy używać odpowiednich słów kluczowych, aby być często wyszukiwanym w wyszukiwarce FB.
6. Po utworzeniu stony, prześlij swoje zdjęcie. Jeśli chcesz dodać zdjęcia z komputera, kliknij „Przeglądaj”, wybierz je, a następnie kliknij „Prześlij”. Jeśli chcesz użyć zdjęć z albumów na Facebooku, kliknij „Wybierz zdjęcia”, wybierz album i zdjęcia, których chcesz użyć, a następnie kliknij „Wybierz”.
Istnieje wiele powodów, dla których warto stworzyć stronę marki na Facebooku. Po pierwsze, Facebook jest jedną z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników. Daje to dużą potencjalną grupę odbiorców Twojej strony. Ponadto strony na Facebooku mogą być świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z odbiorcami docelowymi i budowanie społeczności wokół Twojej marki lub produktu. Ponadto strony na Facebooku oferują różnorodne funkcje i narzędzia, które pomogą Ci promować Twoją stronę i powiększać grono odbiorców.
Jeśli chcesz stworzyć stronę marki na Facebooku, agencja interaktywna może Ci pomóc. Agencja może współpracować z Tobą, aby stworzyć niestandardową stronę, która odzwierciedla Twoją markę i pomaga nawiązać kontakt z grupą docelową. Strona marki na Facebooku może być świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z potencjalnymi i obecnymi klientami, a agencja może pomóc Ci w pełni wykorzystać tę okazję.
Wybrana przez Ciebie agencja ma duże doświadczenie w tworzeniu stron na Facebooku, które angażują potencjalnych klientów i promują świadomość marki. Będą współpracować z Tobą, aby stworzyć stronę, która odzwierciedla unikalną tożsamość i wartości Twojej firmy. Ponadto pomogą Ci opracować treści, które będą zarówno dobre informacyjne, jak i atrakcyjne wizualnie. Wybrana przez Ciebie agencja jest zaangażowana w pomaganie Ci odnieść sukces na Facebooku. Zapewnią ci stałe wsparcie i porady, abyś mógł w pełni wykorzystać swoją stronę na Facebooku. Z ich pomocą będziesz mógł dotrzeć do szerszego grona odbiorców i skuteczniej promować swoją firmę.