Strony internetowe Płock – copywriting kontra marketing treści
Jak wspomnieliśmy wcześniej, copywriting skupia się na tworzeniu treści marketingowych, głównie skoncentrowanych na pisaniu. Z kolei, marketing treści obejmuje szerszy zakres działań, w tym tworzenie, publikowanie, dystrybucję treści, analizę efektów oraz opracowywanie i optymalizację strategii marketingowych.
Copywriting a sztuczna inteligencja (AI)
Sztuczna inteligencja (AI) budzi dużo emocji wśród copywriterów i specjalistów e-marketingu. Obawy dotyczące zastąpienia ludzi przez AI okazały się przesadzone. AI to narzędzie wspierające proces tworzenia treści, ale nie zastępuje czynnika ludzkiego. AI nie posiada emocji, nie rozumie pełnego kontekstu. Teksty generowane przez AI wymagają ludzkiej weryfikacji pod względem merytorycznym i językowym. Sztuczna inteligencja ma na celu ułatwienie pracy copywriterów i content managerów, dostarczając inspiracji