Przewodnik pozycjonowania GoShop – szczegóły i rekomendacje

Osiągnięcie celu

Przewodnik pozycjonowania GoShop – szczegóły i rekomendacje

Statystyki pokazują, że pozycjonowanie SEO generuje aż o 1000% więcej ruchu na stronie w porównaniu do marketingu w mediach społecznościowych (dane: brightedge.com). Dlatego, nie dziwi fakt, że 44% przedsiębiorstw decyduje się na inwestycje w SEO, doceniając efektywność tej formy promocji (dane: clutch.co). Ale na czym dokładnie polegają działania SEO, które pozwalają zwiększyć zyski i nawiązać relacje z Klientami? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz poniżej!

Jak funkcjonuje pozycjonowanie GoShop?

Pozycjonowanie w ramach GoShop to proces, który polega na konsekwentnym wprowadzaniu działań on-site (na stronie) i off-site (poza stroną). Dzięki odpowiedniemu podejściu do SEO technicznego oraz optymalizacji treści, Twoja strona może zyskać lepszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania dla kluczowych, wartościowych fraz.

W praktyce, doświadczone agencje SEO uwzględniają nie tylko ogólne frazy (np. „książki o przyrodzie”), ale także takie, które są bardziej szczegółowe (np. „książki o przyrodzie dla dzieci i młodzieży”). Zgodnie z danymi smartinsights.com, te ostatnie, nazywane „long tail SEO keywords”, mogą generować o 3-5% wyższy CTR (wskaźnik kliknięć).

Dlaczego opłaca się SEO na platformie GoShop?

CMS GoShop oferuje wiele ułatwień, takich jak możliwość dodawania meta tagów, czy szybka optymalizacja adresów URL, aby były przyjazne dla użytkowników. Poza tym, GoShop daje szerokie możliwości personalizacji designu i struktury sklepów online, co pozytywnie wpływa na UX (User Experience) witryny.

Korzyści z pozycjonowania GoShop

Pozycjonowanie na platformie GoShop przynosi dodatkowe korzyści, takie jak:

  • automatyczne generowanie mapy strony
  • responsywność witryny
  • możliwość ustawienia unikalnych meta danych

Dużą popularnością cieszy się również możliwość dodania nieograniczonej liczby produktów i kategorii, a także zakupu certyfikatu SSL (szyfrowanie HTTPS). Jak wiadomo, SSL jest oficjalnym czynnikiem wpływającym na ranking, który ma znaczenie zarówno dla robotów Google, jak i użytkowników.

Dla kogo jest dedykowane pozycjonowanie GoShop?

Pozycjonowanie GoShop jest zalecane przede wszystkim dla właścicieli sklepów online działających w branżach takich jak:

  • meblarska
  • farmaceutyczna
  • jubilerska
  • odzieżowa
  • e-commerce

Warto pamiętać, że pozycjonowanie GoShop działa także na poziomie lokalnym. Z uwagi na to, że ponad 80% lokalnych wyszukiwań kończy się konwersją (np. zakupem produktu, skorzystaniem z usługi, odtworzeniem filmu, dodaniem artykułu do koszyka lub wypełnieniem formularza kontaktowego – dane: webfx.com), optymalizacja pod kątem SEO lokalnego jest kluczowa dla osiągnięcia zadowalających zysków.

Pozycjonowanie GoShop – samodzielnie czy z pomocą ekspertów?

Prowadzenie działań SEO na własną rękę wymaga umiejętności i wiedzy z zakresu SEO. W teorii jest to możliwe, jeśli posiadasz zdolności do:

  • opracowania strategii SEO
  • wdrożenia niezbędnych zmian związanych z SEO technicznym
  • dostosowania treści na stronie zgodnie z najnowszymi wytycznymi algorytmu
  • pozyskiwania linków wychodzących z wartościowych źródeł
  • analizy konkurencji

Jako doświadczona agencja SEO, wiemy, że osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania wymaga przeprowadzenia szczegółowego audytu SEO.

Jakie są koszty pozycjonowania GoShop?

Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników, takich jak:

  • aktualny poziom optymalizacji Twojej domeny
  • konkurencja w branży
  • „wartość” słów kluczowych
  • czas trwania umowy SEO
  • obecne pozycje w wynikach wyszukiwania

W COOLONE ustalamy koszty SEO indywidualnie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą. Współpraca z najlepszymi ekspertami SEO naprawdę się opłaca!

 

Darmowa konsultacja